aktulenosti Aktuelnosti

OKT

12

Pošta dobila najveće priznanje za kvalitet Svjetskog poštanskog saveza


Ovo prestižno priznanje uručio je Edouard Dayan, generalni director UPU-a,  Elmi Piknjač Jaganjac, članici Uprave BH Pošte, koja je u ime naše kompanije prisustvovala Kongresu.

Proces certifikacije izvršen je shodno Metodologiji Svjetskog poštanskog saveza za upravljanje sistemom kvaliteta, a proveden je u toku 2012. godine čija je završna faza bila pregled procesa u BH Pošti koji je obavljen od strane ovlaštenih predstavnika Svjetskog poštanskog saveza u periodu od 16. do 20.04.2012. godine.

Aktivnosti na pripremi BH Pošte za proces certifikacije trajale su više od dvije godine i vršene su u okviru Regionalnog projekta za poboljšanje kvaliteta usluge u Jugoistočnoj Evropi koji je, na inicijativu Svjetskog poštanskog saveza (UPU) i PostEuropa, pokrenut 2010. godine. Učešće u Projektu su, pored predstavnika BH Pošte, uzeli i predstavnici druga dva javna poštanskih operatora iz BiH te Srbije, Hrvatske, Albanije, Makedonije, Crne Gore i Turske.

Osnovni cilj projekta bio je unapređenje kvaliteta odvijanja tehnoloških procesa rada i priprema poštanskih operatora za proces certifikacije shodno kriterijima utvrđenim Metodologijom svjetskog poštanskog saveza za upravljanje sistemom kvaliteta.

BH Pošta je kroz rad u Regionalnom projektu ispunila preduvjete za apliciranje za projekat certifikacije što je bio osnov za saglasnost Generalnog direktora BH Pošte za završnu nezavisnu provjeru od strane predstavnika  Svjetskog poštanskog saveza koja je, uz angažman svih uposlenika uključenih u proces certifikacije, rezultirala prijedlogom za dodjelu „A“-zlatnog certifikata Komitetu za unapređenje kvaliteta usluga.

Čestitku menadžmentu i zaposlenicima BH Pošte, povodom priznanja „A“ (zlatni) certifikat za upravljanje kvalitetom, dodjeljenog od strane Svjetskog poštanskog saveza, upućuje  generalni direktor Mujo Butković.


arhiva arhiva