inv_logo
inv_logo
White logo PKI
Odaberite Vaš status:

1. Prijava za digitalni certifikat

Zahtjev za izdavanje digitalnog certifikata popunite na:


2. Predaja zahtjeva

Nakon popunjenja prijave i prijema poruke o uspješnoj prijavi, preuzimate popunjen Zahtjev sa jedinstvenim ID brojem na osnovu kojeg plaćate naknadu, navodeći kao svrhu uplate ID broj zahtjeva. Uplatu i Zahtjev predajete na šalteru pošte da bi se izvršila potvrda identifikacije uz pokaz ličnog dokumenta (lična karta ili pasoš) i pokrenula procedura. Šalteri BH Pošte na kojima možete predati Zahtjev:


3. PIN i PUK

Nakon izrade certifikata, na adresu naznačenu u zahtjevu se preporučenom pošiljkom šalje PIN i PUK sa porukom da digitalni certifikat možete preuzeti na šalteru poštanske jedinice u kojoj ste predali zahtjev za izdavanje certifikata.

4. Preuzimanje certifikata

Nakon identifikacije putem ličnog dokumenta i potvrde o uplati, potpisujete Ugovor i Otpremnicu te preuzimate digitalni certifikat na QSCD uređaju i po jedan primjerak Ugovora i Otpremnice na šalteru poštanske jedinice u kojoj ste predali zahtjev za izdavanje certifikata.

5. Aktiviranje certifikata

Da biste mogli koristiti digitalni potpis potrebno je instalirati driver i serverske rootCA i SubCA certifikate. Certifikate i odgovarajuću verziju drivera za Vaš operativni sistem preuzmite na:


1. Registracija pravnog lica

Za registraciju pravnog lica potrebno je ispuniti zahtjev na:



2. Dostava dokumentacije

Nakon kreiranja zahtjeva, potrebno je preuzeti Zahtjev i Ugovor o pružanju usluga. Preuzeti Zahtjev se štampa u 1 (jednom) primjerku, a Ugovor u 3 (tri) primjerka i potpisuje od strane lica ovlaštenog za zastupanje. Zahtjev, Ugovor i aktuelni Izvod iz sudskog registra (ne stariji od 3 mjeseca, original ili ovjerena kopija) ili drugi odgovarajući osnivački akt uz akt o imenovanju lica ovlaštenog za zastupanje – original ili ovjerene kopije, potrebno nasloviti na:

Ovjerilac „JP BH POŠTA“ d.o.o. Sarajevo
PKI Registracijsko tijelo
Obala Kulina bana broj 8, 71 000 Sarajevo.

3. Prijava za digitalni certifikat

Nakon što je Ugovor zaključen, možete pristupiti proceduri za izdavanje digitalnog certifikata. Zahtjev za izdavanje digitalnog certifikata popunite na:



4. Predaja zahtjeva

Nakon popunjenja prijave i prijema poruke o uspješnoj prijavi, preuzimate popunjen Zahtjev sa jedinstvenim ID brojem na osnovu kojeg pravno lice plaća naknadu, navodeći kao svrhu uplate ID broj zahtjeva. Uplatu, Zahtjev i ovlaštenje za izdavanje i korištenje kvalificirane elektronske (potvrde potpisano i opečaćeno od strane ovlaštenog lica u pravnom licu) predajete na šalteru pošte kako bi se izvršila potvrda identifikacije uz pokaz ličnog dokumenta (lična karta ili pasoš) i pokrenula procedura. Šalteri BH Pošte na kojima možete predati Zahtjev:



5. PIN i PUK

Nakon izrade certifikata, na adresu naznačenu u zahtjevu se preporučenom pošiljkom šalje PIN i PUK sa porukom da digitalni certifikat možete preuzeti na šalteru poštanske jedinice u kojoj ste predali zahtjev za izdavanje certifikata.

6. Preuzimanje certifikata

Nakon identifikacije putem ličnog dokumenta i potvrde o uplati, potpisujete Ugovor i Otpremnicu te preuzimate digitalni certifikat na QSCD uređaju i po jedan primjerak Ugovora i Otpremnice.

7. Instalacija

Da biste mogli koristiti digitalni potpis potrebno je instalirati driver i serverske rootCA i SubCA certifikate. Certifikate i odgovarajuću verziju drivera za Vaš operativni sistem preuzmite na:




 

Za sve informacije o usluzi
PKI Elektronskog potpisa
obratite nam se putem emaila na
e-potpis@posta.ba
ili telefonom na

033 25 25 25