Sinoć je u Pozorištu mladih u Sarajevu otvoren 11. internacionalni festival srednjoškolskog teatarskog stvaralaštva – Juventafest, u sklopu kojeg je promovisana i poštanska marka posvećena ovom festivalu.
Prisutnima se obratio direktor Službe marketinga „JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo, Edis Đerzić koji je istakao da je BH Pošta ovim izdanjem željela podržati kreativnost, talenat i međunarodnu saradnju mladih u okviru teatra, na kojima festival i počiva.
„BH Pošta je izdavanjem ove poštanske marke iskazala podršku profesorima, glumcima i mladim umjetnicima koji su uključeni u ideju osnivanja i postojanja Juventafesta, teatarskog festivala mladosti kao mjestu za nove ideje, umjetnički izražaj i mjestu druženja mladih iz cijelog svijeta, te zbog činjenice da je festival dio Pokreta za inkluziju” – istakao je direktor Đerzić.
Tokom promocije dodijeljene su plakete i prvi štampani primjerci ove prigodne poštanske marke Adiju Kuburu, autoru marke, njegovom mentoru, profesoru Akademije scenskih umjetnosti Sarajevo Bojanu Hadžihaliloviću, Adisu Omeroviću, izvršnom koordinatoru Juventafesta i direktorici festivala Jasni Diklić.
Prigodna poštanska marka urađena je u sklopu teme “Euromed Postal – Mediteranski festivali” u tiražu od 10.000, nominalne vrijednosti 3,20 KM, sa 10 maraka u tabaku, a odštampan je i prigodan FDC koverat.
Sva izdanja poštanskih maraka BH Pošte mogu se naći na našim šalterima ili na: https://postshop.posta.ba/
Juventafest traje do 10.09.2023. godine, a ulaz za sve predstave je besplatan.