Upozorenje: Ne Nasjedajte Na Lažne SMS Poruke O Neuspjeloj Dostavi Pošiljki!

Upozorenje: Ne nasjedajte na lažne SMS poruke o neuspjeloj dostavi pošiljki!

Poštovani korisnici,

ponovo svjedočimo pokušajima prevare putem lažnih SMS poruka koje našim korisnicima šalju nepoznate osobe ili skupine. Ove poruke obavještavaju da je dostava vaše pošiljke bila neuspješna i traže da preduzmete daljnje radnje putem sumnjivih linkova, često s ciljem pribavljanja vaših ličnih podataka.

Želimo vas obavijestiti da BH Pošta NIKADA neće slati SMS poruke s takvim sadržajem niti tražiti od vas da klikate na linkove ili unosite lične podatke putem tih kanala. Sve naše obavijesti o statusu pošiljki možete provjeriti isključivo putem službene web stranice ili u Kontakt centru.

Molimo vas da budete izuzetno oprezni i slijedite sljedeće preporuke:
• Nikada ne klikajte na linkove u SMS porukama, a za koje sumnjate da potiču od BH Pošte.
• Ne odgovarajte na poruke u kojima vam traže da dostavite svoje lične podatke, poput broja kreditnih kartica, PIN-ova ili drugih osjetljivih podataka.
• Ako primite SMS poruku koja vas upućuje na nepoznate stranice ili traži da preduzmete neku akciju u vezi sa dostavom, odmah je obrišite.
• Uvijek provjerite status pošiljke putem službene web stranice BH Pošte ili kontaktirajte naš Kontakt centar na 1312.

Naša preporuka je da ukoliko imate bilo kakvih sumnji ili primite ovakve poruke, ne reagujete na njih i odmah nas obavijestite na info@posta.ba ili da se obratite policiji.
Važno je da ostanete sigurni online i zaštitite sebe od prevara. Uvijek se oslonite na službene kanale komunikacije BH Pošte i budite oprezni!

Hvala na povjerenju i razumijevanju.
Vaša BH Pošta

Sindikat CP Zenica Nagradio Najbolje Radnike

Sindikat CP Zenica nagradio najbolje radnike

Sindikat Centra pošta Zenica i ove je godine organizovao tradicionalno druženje “Žuta noć”. Okupljanje radnika ovog centra pošta dobra je prilika da se svečano pozdrave s penzionerima koji su u toj godini otišli u penziju, ali i da se nagrade najbolji radnici. Nagrađeni su najbolji poštari, vozači, operateri u poštanskom centru, šalterski radnici i radnice, najbolji dostavljači brze pošte, a 13 kolegica i kolega otišlo je u penziju.

Prvi put je Uprava BH Pošte podržala manifestaciju, te su se pridružili prednovogodišnjem slavlju u Zenici.

BH Pošta Promovisala Poštansku Marku Posvećenu 75. Godišnjici Postojanja Muzeja Sarajeva

BH Pošta promovisala poštansku marku posvećenu 75. godišnjici postojanja Muzeja Sarajeva

Povodom obilježavanja godišnjice osnivanja Muzeja Sarajeva, BH Pošta je izdala posebnu poštansku marku koja simbolizuje značaj ove kulturne institucije u očuvanju bogate baštine Sarajeva i Bosne i Hercegovine. Marka će biti trajni podsjetnik na Muzej Sarajeva i njegovu ključnu ulogu u kulturnom životu naše zemlje.

Svečana promocija marke održana je sinoć u Domu oružanih snaga Bosne i Hercegovine, gdje je održana i akademija u čast Muzeja Sarajeva. Na događaju su se okupili ljubitelji kulture, muzejski stručnjaci, te predstavnici lokalne i međunarodne zajednice, koji su proslavili 75 godina djelovanja Muzeja Sarajeva.

„Naše poštanske marke nose i simboliku, kulturološki i drugi značaj, te je njihovo izdavanje naš poseban način da naglasimo važnost Muzeja Sarajeva i njegov doprinos našoj kulturnoj i nacionalnoj baštini. Svaka marka koju izdajemo, a posebno poštanske marke povodom jubileja, predstavljaju našu zahvalnost za očuvanje istorije, tradicije i bosanskohercegovačkog identiteta” – rekao je u svom obraćanju generalni direktor BH Pošte, Adis Šehić.

Muzej Sarajeva, kroz svojih 75 godina postojanja, postao je nezaobilazni simbol kulturne baštine i identiteta grada Sarajeva i cijele BiH. Kroz bogatstvo zbirki i edukativnih programa, Muzej je omogućio generacijama da sagledaju prošlost, razumiju sadašnjost i oblikuju budućnost.

„Ponosni smo što možemo biti dio ove svečanosti, te što će ova marka putovati svijetom, predstavljajući ne samo Muzej Sarajeva, nego i našu zemlju i njenu bogatu kulturnu baštinu“ – istakao je Šehić.

Ova svečanost još jednom potvrđuje značaj kulturnih institucija kao što je Muzej Sarajeva u oblikovanju i očuvanju bogate kulturne baštine, a izdanjem posebne poštanske marke, BH Pošta je dodala još jedan simboličan doprinos ovom nezaboravnom jubileju.

Primjerak poštanske marke „75. godina Muzeja Sarajeva (1949-2024)” i staklena plaketa uručeni su direktorici Muzeja, Indiri Kučuk Sorguč.

Poštanska marka posvećena jubileju Muzeja Sarajeva izdata je u 10.000 primjeraka, nominalne vrijednosti 5 KM. Autor marke je dizajner BH Pošte, Tamer Lučarević. Odštampan je i FDC koverat u tiražu od 150 komada.

SPKD “Prosvjeta” Uručila Zahvalnicu BH Pošti Za Izuzetnu Saradnju

SPKD “Prosvjeta” uručila zahvalnicu BH Pošti za izuzetnu saradnju

Predsjednik Srpskog prosvjetno-kulturnog društva “Prosvjeta”, Nedeljko Masleša i predsjednik Upravnog odbora, Dejan Garić posjetili su generalnog direktora BH Pošte, Adisa Šehića.

Tokom susreta, Masleša i Garić su uručili zahvalnicu BH Pošti za kontinuiranu i izuzetnu saradnju i podršku koje traju već dugi niz godina.

Zahvalnica je dodijeljena u znak poštovanja i priznanja za doprinos BH Pošte u unapređenju društvenih i kulturnih aktivnosti Srpskog prosvjetno-kulturnog društva “Prosvjeta”.

BH Pošta nastoji biti partner u projektima podrške kulturnim inicijativama i društvenim aktivnostima, te projektima koji promovišu zajedništvo, kulturu i edukaciju.

Izložba “Islamski Motivi Na Poštanskim Markama”

Izložba “Islamski motivi na poštanskim markama”

Izložba pod nazivom “Islamski motivi na poštanskim markama – Bosanske džamije i vakufi kroz historiju”, koju su priredili uposlenici Gazi Husrev – begove biblioteke u saradnji sa “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo i sarajevskom Općinom Novi Grad, postavljena je u Centru za kulturu i edukaciju “Safet Zajko” u Sarajevu.

Na izložbi su prikazani islamski motivi na poštanskim markama koje je BH Pošta izdala prethodnih godina.

Direktor Gazi Husrev-begove biblioteke Dženan Handžić na otvaranju izložbe kazao je da su poštanske marke i motivi, koji se pojavljuju na njima, važni sa estetskog stanovišta, ali i sa stanovišta zaštite ili obnove sjećanja na naše kulturno- historijsko, arhitektonsko, pisano i drugo naslijeđe.

– Na izložbi smo prikazali kako je BH Pošta kroz historiju znala odabrati važne motive kada je u pitanju sakralna muslimanska arhitektura- kazao je Handžić dodajući da je izloženo deset poštanskim maraka sa motivima džamija širom Bosne i Hercegovine te šest maraka Gazi Husrev- begovih hajrata koji krase Sarajevo.

BH Pošta kroz svoja filatelistička izdanja njeguje umjetnički izražaj na poštanskim markama sa odabirom važnih tema i motiva iz naše historije, a koji predstavljaju važno naslijeđe Bosne i Hercegovine.
Izložba “Islamski motivi na poštanskim markama- Bosanske džamije i vakufi kroz historiju” otvorena je radnim danima od 8,00 do 20,00 sati i do sada je pogledao veliko broj posjetilaca među kojima su i učenici osnovnih i srednjih škola u Sarajevu.

Delegacija BH Pošte U Radnoj Posjeti Hrvatskoj Pošti U Zagrebu

Delegacija BH Pošte u radnoj posjeti Hrvatskoj pošti u Zagrebu

Generalni direktor “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo Adis Šehić, sa saradnicima, i dekan Fakulteta za saobraćaj i komunikacije Univerziteta u Sarajevu Amel Kosovac, boravili su u radnoj posjeti Upravi Hrvatske pošte u Zagrebu.

Ova radna posjeta upriličena je u sklopu realizacije izrade Studije opravdanosti izgradnje Glavnog poštanskog logističkog centra BH Pošte, a u organizaciji Fakulteta za saobraćaj i komunikacije u Sarajevu.

U okviru posjete organizovan je i obilazak Glavnog poštanskog logističkog centra Hrvatske pošte,u Velikoj Gorici koji je jedan od najsavremenijih u Evropi.

Domaćin posjete je bio predsjednik Uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo, dok su delegaciju BH Pošte, pored generalnog direktora Adisa Šehića, činili još i Amir Vranjača, Haris Kafedžić, Adnan Zaimović i Enes Džihić.

Ovom prilikom, razmjenjena su iskustva i prakse iz poštanske djelatnosti te je posebno naglašena važnost logističkih centara za velike poštanske sisteme, a sve u cilju unapređenja kvaliteta i brzine pružanja usluga korisnicima.

BH Pošta Upozorava Građane:  Ne Nasjedajte Na Lažne Poruke O Neuspjeloj Dostavi Pošiljki!

BH Pošta upozorava građane: Ne nasjedajte na lažne poruke o neuspjeloj dostavi pošiljki!

Pojava cyber napada u kojem lica pokušavaju prevariti pojedince da otkriju osjetljive informacije, poput korisničkih imena, lozinki, brojeva kreditnih kartica ili drugih ličnih podataka (tzv. “phishing”) je problem sa kojim se naši građani susreću u sve većem broju i koji je u zadnje vrijeme kod nas intenziviran proliferacijom web shoppinga. Napadači se obično predstavljaju kao legitimne, pouzdane institucije – poput banaka, državnih agencija ili kompanija – kako bi stvorili osjećaj hitnosti i potaknuli žrtve da brzo reaguju, bez detaljnog pregleda poruke. Phishing napadi su izuzetno efikasni jer iskorištavaju sklonost povjerenju u poznate brendove ili institucije, a kod nas su i dalje relativno nova pojava,

BH Pošta je, kao poštanski operater, zajedno sa bankama i e-shop platformama u samom vrhu liste najranjivijih pravnih subjekata u smislu zloupotrebe imena i loga sa ciljem obmane i pridobijanja podataka njihovih korisnika. Svjesni potencijalnog rizika, prijetnju smo identificirali u ranoj fazi i promptno poduzeli aktivnosti na ograničavanju i ublažavanju potencijalne štete za građane i kompaniju. Iste provodimo u kontinuitetu, intenzivirano od 2022. godine, a odnose se na:

  • Provjeru sigurnosti sistema i podataka korisnika

Kao dio naše posvećenosti poboljšanju sigurnosti, provodimo detaljan pregled naših sistema, sigurnosne tehnologije i informišemo naše zaposlenike o potencijalnim rizicima kako bismo ostali ispred evoluirajućih prijetnji.

Napominjemo da sistemi obrade podataka, web platforme i drugi kanali komunikacije BH Pošte nisu bili kompromitovani niti u jednom momentu te da svi pokušaji prevare dolaze putem lažnih linkova generisanih izvana.

  • Informisanje građana i podizanje svijesti o mogućnosti prevare:

Kontinuirano objavljujemo upozorenja na web stranici i profilima BH Pošte na društvenim mrežama, u kojima apelujemo na sve korisnike i građane da budu oprezni i ne  ulaze u lažne poruke ili linkove u njima, da ne ostavljaju lične podatke i podatke o bankovim karticama jer isti mogu biti iskorišteni od strane trećih lica za kriminalne radnje i to uglavnom za krađu novca sa njihovih bankovnih računa ili za druge vrste zloupotreba ličnih podataka.

Osim toga, u javnim medijima smo više puta objavili istu vrstu upozorenja, a sve u cilju da što veći broj građana bude informisan o navedenim zloupotrebama kako ne bi postali žrtve internet prevara.

  • Saradnju sa relevantnim institucijama

Počev od 2022. godine,redovno prijavljujemo pokušaje lažnog predstavljanja kao JP “BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo Federalnoj upravi policije i MUPu KS sa zahtjevom za poduzimanje potrebnih koraka kako bi se spriječila eventualna šteta građanima i preduzeću “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo. Također upućujemo građane na smjernice za zaštitu od cyber kriminala na web stranici MUPa KS (https://mup.ks.gov.ba/kampanja/zastitimo-se-od-cyber-kriminala).

Pokušaji phishinga lažnim predstavljanjem trećih lica kao “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo se dešavaju u kontinuitetu, sa periodima pojačanog obima i intenziteta, u kojima zaprimimo veći broj upita korisnika. Tada se obično radi o novom vidu prevare ili o novom načinju stupanja u kontakt sa korisnicima.

Posljednjih dana smo zaprimili veći broj upita vezanih za lažne SMS poruke u formi “obavijesti” o dospijeću pošiljke gdje se traže podaci o adresi, kako bi se navodna pošiljka “mogla isporučiti” gdje se vidi da lica koja najvjerovatnije pokušavaju zloupotrebiti bankovne podatke korisnika, koriste oficijelni naziv i logo “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo, kako bi izgledalo da je način na koji se vrše prevare i otuđenja legitiman način poslovanja “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo. Ovaj tip pokušaja prevare je zabilježen u većem intenzitetu i protekle godine, u istom periodu.

Drugi najčešći vid pokušaja prevare jesu lažni oglasi u kojima se nude “nepotraženi i izgubljeni paketi” na prodaju. Ovi oglasi uglavnom targetiraju korisnike društvenih mreža i mogu se javljati manjom ili većom  frekvencijom na različitim pozicijama unutar Facebook, Instagram i TikTok platformi. Molimo građane da uvijek prijave ove oglase kao lažne, putem opcije koju ove platforme nude.

Pored ovih, zabilježili smo i pokušaje prevare direktnim kontaktom korisnika web platformi za kupoprodaju te pozivom na prijavu za “novčane grantove”, “državne subvencije” putem direktnih poruka na društvenim mrežama.

Zajedničko za sve ove vidove pokušaja prevare jeste da se lica lažno predstavljaju kao “JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo i da će u jednom momentu tražiti lične podatke građana, najčešće ime, prezime i broj bankovne kartice, uz krinku da se obavlja neki vid potrebne novčane transakcije (plaćanje dostave, dopuna podataka itd.). Nakon ovoga obično slijedi pokušaj krađe novca sa bankovnog računa. U ovim slučajevima, potrebno je hitno se obratiti banci, koja je izdala karticu, kako bi oni pomogli u sprječavanju daljnje zloupotrebe bankovnih računa.

Apelujemo još jednom na građane da budu na oprezu i da ne otvaraju lažne poruke ili linkove u njima, te molimo da budu svjesni mogućih prevara putem interneta. Ukoliko dobiju ovakvu poruku, prije bilo kakvog otvaranja iste, mogu kontaktirati BH Poštu za pravovremenu informaciju, a kako ne bi napravili grešku i dali svoje lične i bankovne podatke.

Ponovo naglašavamo da BH Pošta ne traži svojim korisnicima lične podatke u smislu broja bankovne kartice i druge sigurnosne lične podatke niti BH Pošta svojim korisnicima šalje ovakve vrste poruka.

Sve pokušaje prevara i zloupotreba podataka građani mogu prijaviti na oficijelne Facebook i Instagram profile BH Pošte, te na e- mail: info@posta.ba ili da se obrate policiji.

Oktobarske Penzije Podijeljene U Najkraćem Mogućem Roku

Oktobarske penzije podijeljene u najkraćem mogućem roku

Vrijedni poštari BH Pošte završili su isplatu oktobarskih penzija svim korisnicima koji svoje penzije primaju putem BH Pošte.

Penzije su podijeljene u najkraćem mogućem roku, kao što je to bio slučaj i ranijih mjeseci.

Ovakvu praksu naši poštari nastavit će i dalje trudeći se da penzioneri svoje penzije na kućnoj adresi dobiju u što kraćem vremenu.

BH Pošta je tu zbog vas!

BH Pošta Na 40. Generalnoj Skupštini PostEurop-a U Beogradu

BH Pošta na 40. generalnoj skupštini PostEurop-a u Beogradu

Predstavnici „JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo, koje predvodi v.d. izvršni direktor Sektora za poštanski promet Safet Trakić, prisustvuju 40. generalnoj skupštini PostEurop-a u Beogradu.

Na ovoj 40. jubilarnoj skupštini, pored redovnog izvještaja o aktivnostima i izvršenju budžeta asocijacije PostEurop, zastupljene su teme o ključnim izazovima i trendovima u poštanskoj industriji među kojima se posebno ističe poslovna strategija Asocijacije, održivost i inovacije u poštanskom sektoru.

Posebno je naglašena važnost unapređenja dostave „last mile“, razvoj digitalnih usluga, te implementacija umjetne inteligencije u logistici. Također je bilo govora i o razvoju inteligentnih sistema za predviđanje potreba u bržoj obradi podataka o poštanskim pošiljkama.

Skupština okuplja predstavnike iz 55 evropskih zemalja koji raspravljaju o budućnosti poštanske djelatnosti. Jubilarna 40. generalna skupština sa pratećim poslovnim forumom PostEurop-a održava se od 15. do 17. oktobra 2024. godine.

UPOZORENJE O LAŽNIM OBJAVAMA

UPOZORENJE O LAŽNIM OBJAVAMA

Nakon zaprimljenog većeg broja upita koji se odnose na lažne Facebook stranice BH Pošte na kojima se nude “izgubljeni paketi” na prodaju, skrećemo pažnju da se radi o zloupotrebi i da „JP BH POŠTA” d.o.o. Sarajevo ni na koji način ne stoji iza navedenih profila.

Savjetujemo korisnicima da izbjegavaju bilo koji vid interakcije sa ovakvim stranicama i profilima, jer se u većini slučajeva radi o pokušaju krađe podataka putem lažnih transakcija.

Napominjemo da ni u kom slučaju u privatnim porukama ili komentarima ne ostavljate podatke o bankovnim karticama i lične podatke, jer se isti mogu iskoristiti od strane trećih lica za direktnu krađu novca s bankovnih računa.

Linkovi koji su automatski generisani i kamuflirani da izgledaju kao linkovi koji vode na stranicu BH Pošte su maliciozni i nipošto ne klikajte na iste.

Molimo sve građane da ne nasjedaju na ponude sa lažnih profila, s obzirom na to da BH Pošta nikada nije „prodavala izgubljene pakete” niti se oglašavala na ovakav način na svojim društvenim mrežama. U ovakvim slučajevima možete lažne profile prijaviti direktno Facebook -u ili na oficijelnim Facebook i Instagram profilima BH Pošte ili na adresi: info@posta.ba.